Автор Тема: Налягане на гумите  (Прочетена 5003 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен misho3

  • Активен новак
  • *
  • Публикации: 43
  • Двигател: 1.6
  • Местожителство: Добрич
  • Модел: Coupe RD1 ('96-'99)
Отг:Налягане на гумите
« Отговор #40 -: 04-05-2009, 08:50:56 »
а ве да ама за недонапомпена гума не ти земат 15 лв да я изпраят;) както и да е
искам да атакувам оня колега дето вика че на 2.2 било нормално и след някои завои ако си влязал малко по таи мъжката слизаш и гледасх гумата отстрани истаркана ами ако опре джантата и се отлепи гумата в някои завои така? ко праим? носачи калници брони КОЩМАР голям

Неактивен hyundai3016

  • Пристрастен
  • ****
  • Публикации: 742
  • Бъди на скорост,за да бъдеш в движение....
  • Двигател: 2.0
  • Местожителство: Пловдив
  • Модел: Coupe RD2 ('00-01)
Отг:Налягане на гумите
« Отговор #41 -: 04-05-2009, 20:44:35 »
а ве да ама за недонапомпена гума не ти земат 15 лв да я изпраят;) както и да е
искам да атакувам оня колега дето вика че на 2.2 било нормално и след някои завои ако си влязал малко по таи мъжката слизаш и гледасх гумата отстрани истаркана ами ако опре джантата и се отлепи гумата в някои завои така? ко праим? носачи калници брони КОЩМАР голям
хахаххаа е колега разбирам мъжко-мъжко ама какъв ще е тоя завой майна....ако се отлепи гумата от джантата в такава ситуация не смятам че последиците от това ще са само носачи,брони,калници и т.н.
п.с.колеги не мисля,че темата е за да взлизаме в конфрунтаций кой е по-прав и кой по-крив........ :h:
« Последна редакция: 04-05-2009, 21:56:58 от hyundai3016 »

Неактивен pampo11

  • Пристрастен
  • ****
  • Публикации: 624
    • Krasi service
  • Двигател: 1.5L
  • Местожителство: Пловдив
  • Модел: Scoupe MK2 ('93-'95)
Отг:Налягане на гумите
« Отговор #42 -: 04-05-2009, 21:23:06 »
а ве да ама за недонапомпена гума не ти земат 15 лв да я изпраят;) както и да е
искам да атакувам оня колега дето вика че на 2.2 било нормално и след някои завои ако си влязал малко по таи мъжката слизаш и гледасх гумата отстрани истаркана ами ако опре джантата и се отлепи гумата в някои завои така? ко праим? носачи калници брони КОЩМАР голям
Колега няма начин на 2.2 в завои да се отлепи :ohno:

Неактивен misho3

  • Активен новак
  • *
  • Публикации: 43
  • Двигател: 1.6
  • Местожителство: Добрич
  • Модел: Coupe RD1 ('96-'99)
Отг:Налягане на гумите
« Отговор #43 -: 05-05-2009, 10:21:26 »
а ве нямало начин на мен ми се случи,аз затова казвам:) имах касмета да мина между сфетофара и един стълб дето има място колкото като паркирам посредата да не мога да си отворя вратата и това сас скоросто около 120км/ч при това с ощте трима в колата нямаше ранени

Неактивен Spaidy

  • Пристрастен
  • ****
  • Публикации: 598
  • Двигател: 1.6
  • Местожителство: София
  • Модел: Coupe RD1 ('96-'99)
Отг:Налягане на гумите
« Отговор #44 -: 06-05-2009, 16:08:54 »
Ми бате като си толкова голям разбирач що не пишеш едно писмо на създателите на нашите коли, че тяхните хиляди разработки и опити са били безполезни. Разбираш повече от тях и ще им го докажеш. Само, че знаеш ли аз кво ще ти кажа! Колата ти със сигурност не е подготвена за завой със 120 км/ч (все пак зависи и от завоя де), но и със сигурност не са ти виновни гумите или това, че са ти били на 2.2 напомпани! А задавал ли си си въпроса дали бяха на 2.2 или ги помпаш само по 1 път в годината? Много се дразна е на такива хора. Не може да кара, не може да прецени сигуацията и накрая гумите му виновни, че с 120 влизаме в завойте. Със тая скорост или само на писта или с добре подготвена кола. И утре като видиш по новините някой утрепал се, ще кажеш ама от некадърници или ще го препсуваш...

Неактивен PaBL0

  • Напредващ
  • ***
  • Публикации: 486
    • Vamos Real Madrid
  • Двигател: 1.6
  • Местожителство: Пловдив-Атина-София
  • Модел: Coupe RD1 ('96-'99)
Отг:Налягане на гумите
« Отговор #45 -: 06-05-2009, 20:21:19 »
Бате аз пък ще ти кажа,че разработките на нашите автомобили са отпреди 10 години.От тогава доста неща по колата може да са износени,макар да са сменени никога немогат да паснат като първоначалния детайл.Да определено си прав за скороста в завоите........но има и хора както виждаш,които са по-доволни от налягането на гумите когато е по-високо..

Неактивен danny

  • Напредващ
  • ***
  • Публикации: 223
  • Двигател: 2.0
  • Местожителство: Добрич/Варна
  • Модел: Coupe RD2 ('00-01)
Отг:Налягане на гумите
« Отговор #46 -: 06-05-2009, 21:40:01 »
А да ви попитам, има ли значение ако гумата ми е по-различни размери за налягането, смисъл сега е по-висока, и като е на 2.2 ми стои мека има ли значение за заводските данни, ако не е 205 15 :)

Неактивен hyundai3016

  • Пристрастен
  • ****
  • Публикации: 742
  • Бъди на скорост,за да бъдеш в движение....
  • Двигател: 2.0
  • Местожителство: Пловдив
  • Модел: Coupe RD2 ('00-01)
Отг:Налягане на гумите
« Отговор #47 -: 06-05-2009, 22:04:09 »
А да ви попитам, има ли значение ако гумата ми е по-различни размери за налягането, смисъл сега е по-висока, и като е на 2.2 ми стои мека има ли значение за заводските данни, ако не е 205 15 :)
ами да ти кажа колега..аз също съм с този размер/205-15-55/ и си карам на 2.2..наистина изглеждат малко меки,но това е нормално на тази широчина и височина...останалите какво мислите?....

Неактивен Deacon Frost

  • Пристрастен
  • ****
  • Публикации: 891
  • Почетен член
  • Двигател: 1.5GT
  • Местожителство: Варна
  • Модел: Scoupe MK2 ('93-'95)
Отг:Налягане на гумите
« Отговор #48 -: 07-05-2009, 02:54:56 »
Аз мисля че много глупости се изприказваха в тази тема, от няколко дена само чета и не смея да пиша че... ще си изтърва нервите. Некви ужасии за 120 в завои, за отлепяне на гуми... което...няма да коментирам щото е голям смях. Колега PaBL0 и след 20 години желязото и алуминия в колата ти ще са пак желязо и алуминии и пак ще си тежат толкова, както оказва влияние върху гумата директно. Сумарната тежест на предния и задния мост която се разпределя на двете главини и респективно на гумите, за какви детайли става дума  :confused: 2.0 или 2.2 нещо по-различно от това ще има драстични промени в поведение на колата. Незнам в какви филми се вкарвате но мога да ви кажа при мене какво е, без да давам примери с други. Гогато ходя да си припомпвам гумите през ден-два, понеже карам мнооооого и не особено бавно, постоянно съм натоварил цялата кола по няколко пъти на ден и т.н. Та...мисълта ми е, като отида до компресора предварително знам 4-те гуми на колко атмосфери са, просто си познавам колата перфектно. Осещам разлика в предните гуми от 0.1 - 0.2 атмосфери, незнам вие как карате на 2.3 и т.н., карал съм достатъчно купета за да знам как трябва да се държи на пътя тази кола. Давам пример: всеки ден минавам един маршрут от 30км по няколко пъти (извънградско), наложи ми се да напомпя на 2.2 понеже предна лява малко изпуска и за да не ми се налага да търся компресор йз тъпите села си ги напомпих на 2.2, а не на 2.0 колкото трябва да бъдат. Имам 2-3 завоя които си ги вземам със 110-120 без проблеми, докато си сменям дисковете на плеъра и пия вода :roll:, но този път замалко да не отлетя в нивите. Така че, една разлика от 0.2 атмосфери се оказва доста голяма.

Мога да онагледя като за край - дори и с по-високо налягане от заводското колата пак ще се държи нормално, само че...прага на сцепление ще е доста по-нисък, който не си познава колата да му мисли. Ако аз с 2.0 атм вземам завоя със 120, с 2.2атм няма да си позволя повече от 100, но карайки само в града с 40 примерно може и на 3 да си ги напомпя, друг е въпроса че няма да ми останат здрави бъбреци и пломби.

Неактивен Spaidy

  • Пристрастен
  • ****
  • Публикации: 598
  • Двигател: 1.6
  • Местожителство: София
  • Модел: Coupe RD1 ('96-'99)
Отг:Налягане на гумите
« Отговор #49 -: 07-05-2009, 06:51:50 »
Фросте, бате евала, че го написа това. Мислех си и аз вчера да го пиша ама не ми се занимаваше, че си гледах мача.  :cheezy:
Чудех се защо въобще се занимавам с "философи", дето имат зад гърба си за 2-3 години имат по 5000 километра и не знаят какво е биалетка или шарнир камо ли да споря с тях за техническите характеристики на колата ама айде.

Неактивен hyundai3016

  • Пристрастен
  • ****
  • Публикации: 742
  • Бъди на скорост,за да бъдеш в движение....
  • Двигател: 2.0
  • Местожителство: Пловдив
  • Модел: Coupe RD2 ('00-01)
Отг:Налягане на гумите
« Отговор #50 -: 07-05-2009, 10:03:15 »
Фросте, бате евала, че го написа това. Мислех си и аз вчера да го пиша ама не ми се занимаваше, че си гледах мача.  :cheezy:
Чудех се защо въобще се занимавам с "философи", дето имат зад гърба си за 2-3 години имат по 5000 километра и не знаят какво е биалетка или шарнир камо ли да споря с тях за техническите характеристики на колата ама айде.
най после.....Фростилийо....мисля че темата се изчерпа с тези пояснение....
п.с.аз пък мисля тва лято да си напомпам гумите с азот......

Неактивен StyLuS

  • Напредващ
  • ***
  • Публикации: 193
  • Предател
  • Двигател: 2.0
  • Местожителство: Варна
  • Модел: друг/other
Отг:Налягане на гумите
« Отговор #51 -: 07-05-2009, 10:22:31 »
Извода е : карайте си на 2.2 , проверявайте си гумите редовно и не берете грижа !!!

Незнам на вашите коли дали пише, при мен на капачката на резервоара и на сервизната книжка са си го написали хората на чист италиански  :cheezy:  - нормално 2.0 , при товар  до 250 кг. - 2.2,  при товар над 250 кг.- 2.4 , има и някакви други работи за градско и извънградско ама нещо не ги разбирам. Аз си ги помпам отпреде 2.2 отзаде 2.4, защото колата ми е редовно пълна с хора, а и имам голяма бутилка отзаде  :yes:

Неактивен Deacon Frost

  • Пристрастен
  • ****
  • Публикации: 891
  • Почетен член
  • Двигател: 1.5GT
  • Местожителство: Варна
  • Модел: Scoupe MK2 ('93-'95)
Отг:Налягане на гумите
« Отговор #52 -: 07-05-2009, 14:14:23 »
Айде тургайте ключа и някой да пуска още една забавна тема като тази :cheezy: :PP

Неактивен chonkov

  • Пристрастен към клуба
  • Упр. съвет
  • Изпушил
  • *
  • Публикации: 2 440
  • London-Пловдив
  • Двигател: 2.0
  • Местожителство: Пловдив
  • Модел: Coupe RD1 ('96-'99)
Отг:Налягане на гумите
« Отговор #53 -: 07-05-2009, 14:22:30 »
Темата е изчепана вече, има яснота по въпроса... така че  :lock: