Автор Тема: Мога ли да сложа двигател 2.0 на купе с двигател 1.6  (Прочетена 11361 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен pakaz

  • Загряващ
  • **
  • Публикации: 96
  • hyundai
  • Двигател: 1.6
  • Местожителство: Бургас
  • Модел: Coupe RD1 ('96-'99)
съвет относно смяната на двигател?
« Отговор #20 -: 07-01-2010, 20:08:53 »
здравейте колеги! искам да попитам ако реша даси сменя двигателя операцията много ли е сложна,колко пари е работата при майстор и колко стува горе долу един двигател за наще коли???
« Последна редакция: 07-01-2010, 20:43:48 от caesar »

Неактивен stutsi

  • Пристрастен
  • ****
  • Публикации: 745
  • I.B.U.U. Hools
  • Двигател: 1.6
  • Местожителство: София
  • Модел: Coupe RD1 ('96-'99)
Re:съвет?
« Отговор #21 -: 07-01-2010, 20:25:05 »
Не мога да ти кажа с точност цифрите ма по евтино ще ти излезе да я ожениш тази и да си земеж с 2-ка мотор :)

Неактивен caesar

  • Модератор
  • Изпушил
  • ****
  • Публикации: 3 017
  • Член почетен
  • Двигател: 2.0
  • Местожителство: Варна
  • Модел: Coupe RD1 ('96-'99)
Re:съвет?
« Отговор #22 -: 07-01-2010, 20:43:29 »
http://hyundai-coupe.com/forum/index.php/topic,621.msg25801.html#msg25801

Използвай търсачката на форума!

Неактивен chonkov

  • Пристрастен към клуба
  • Упр. съвет
  • Изпушил
  • *
  • Публикации: 2 440
  • London-Пловдив
  • Двигател: 2.0
  • Местожителство: Пловдив
  • Модел: Coupe RD1 ('96-'99)
здравейте колеги! искам да попитам ако реша даси сменя двигателя операцията много ли е сложна,колко пари е работата при майстор и колко стува горе долу един двигател за наще коли???


Прочети темата и ще си отговориш сам на въпроса ;) Има доста полезна информация по този въпрос

Неактивен mirkos

  • Активен новак
  • *
  • Публикации: 17
  • Двигател: 2.0
  • Местожителство: София
  • Модел: Coupe RD1 ('96-'99)
това е доста време и пари но не е невазможно  :yes:

Слята публикация: 03-02-2010, 19:25:50
Колега можеш да сложиш такъв двигател, сменят се мотора, скоростната кутия и компютъра на колата...след това ако ключа ти е с имобилайзер се прави обучение - т.е. синхронизира се към новия компютър на колата, но лично за мен няма смисъл. Купи си направо едно ново двулитрово чудовище и му се радвай. Аз съм правил такава смяна на Елантра 1.6 със 2.0 и си е занимавка....отделно да не забравяме там разните му фреони и други които трябва да се допълват. За регистрация ако не ти пука можеш и да не ходиш до КАТ - незнам какво се притесняват всички, сигурен съм че това с номер на мотора ще отпадне само нашите идиоти в БГ го пишат в талона. Успех
« Последна редакция: 03-02-2010, 19:25:50 от mirkos »

Неактивен wtf

  • Напредващ
  • ***
  • Публикации: 400
  • Двигател: 1.6
  • Модел: Coupe RD1 ('96-'99)
хм така и така подновихте темата имам един въпрос дето ми дойде наум - добре де къв проблема примерно да сменя двигателя без да я пререгистрирам, знам че така става непродаваема. Но тук пък идва момента, че ако реша да я продавам мога да си върна стария двигател, като ще загубя парите само за монтажа и ще спестя доста нерви..

Неактивен pampo11

  • Пристрастен
  • ****
  • Публикации: 624
    • Krasi service
  • Двигател: 1.5L
  • Местожителство: Пловдив
  • Модел: Scoupe MK2 ('93-'95)
хм така и така подновихте темата имам един въпрос дето ми дойде наум - добре де къв проблема примерно да сменя двигателя без да я пререгистрирам, знам че така става непродаваема. Но тук пък идва момента, че ако реша да я продавам мога да си върна стария двигател, като ще загубя парите само за монтажа и ще спестя доста нерви..
Ми колега недай си боже стане нещо (по серьозна катастрофа,става страшно)иначе нищо не пречи  :aha: :h:

Неактивен mirkos

  • Активен новак
  • *
  • Публикации: 17
  • Двигател: 2.0
  • Местожителство: София
  • Модел: Coupe RD1 ('96-'99)
хм така и така подновихте темата имам един въпрос дето ми дойде наум - добре де къв проблема примерно да сменя двигателя без да я пререгистрирам, знам че така става непродаваема. Но тук пък идва момента, че ако реша да я продавам мога да си върна стария двигател, като ще загубя парите само за монтажа и ще спестя доста нерви..

Или пък да си го регистрираш  :cheezy: Този който ти го продава сигурно има документи, отиваш с тях в КАТ и ти сменят талона. Но после както пишат колегите по-горе май има Технотест! Аз бих си карал така, но това си е мое мнение.  Познавам 4 таксита на които им продадохме други двигатели и си ги карат без да са регистрирани. Отделно незнам как е по другите градове, но в София ако я продаваш на човек със адрес в същото населено място за смяна на собственост се ходи в КАТ само с талона на колата, така че пак няма да ти гледат номер на ДВГ :)

Неактивен Pav

  • Активен новак
  • *
  • Публикации: 48
  • Двигател: 1.6
  • Местожителство: Русе
  • Модел: Coupe RD2 ('00-01)
Какво стана колеги, някой успя ли да присади 2.0 на купето си? :) че това 1.6 е голяма мъка...

Неактивен wtf

  • Напредващ
  • ***
  • Публикации: 400
  • Двигател: 1.6
  • Модел: Coupe RD1 ('96-'99)
Аз имам такива планове но за сега не съм стигнал до там :) питал съм в аутохийд софия колко струва смяната и ми казаха 750лв, на мен лично ми се струва много вие как мислите?

Неактивен Deacon Frost

  • Пристрастен
  • ****
  • Публикации: 891
  • Почетен член
  • Двигател: 1.5GT
  • Местожителство: Варна
  • Модел: Scoupe MK2 ('93-'95)
Еми принципно за тази работа ти трябват 1-2 човека, по цял ден в продължение на няколко дена за тази работа, също и подходящо място с налични инструменти. Онагледявам за да прецениш сам дали 750 е много, за мен... честно казано е 50-50, предвид че съм правил подобно нещо и ако изтървеш нишката на последователността си е.ало мамата, да не говорим че винаги, абсолютно винаги се налага да се подмени, доизкусури, донаправи, нещо ;)

Неактивен Pav

  • Активен новак
  • *
  • Публикации: 48
  • Двигател: 1.6
  • Местожителство: Русе
  • Модел: Coupe RD2 ('00-01)
Wtf, а ти намерил ли си мотор, на каква цена е долу горе знаеш ли? 750лв ами не е много ама по реално ми се струва около 500лв..поне за мен 500лв е добра цена за тоя swap :)
« Последна редакция: 20-02-2010, 21:48:41 от Pav »

Неактивен wtf

  • Напредващ
  • ***
  • Публикации: 400
  • Двигател: 1.6
  • Модел: Coupe RD1 ('96-'99)
Wtf, а ти намерил ли си мотор, на каква цена е долу горе знаеш ли? 750лв ами не е много ама по реално ми се струва около 500лв..поне за мен 500лв е добра цена за тоя swap :)

На мен ми се струва много за 2 дена работа, при положение че месторазположението на нещата е абсолютно същото и е сигурно че ще влезе в коша.

Неактивен Spaidy

  • Пристрастен
  • ****
  • Публикации: 598
  • Двигател: 1.6
  • Местожителство: София
  • Модел: Coupe RD1 ('96-'99)
Абе какви 750, какви 500 бе? Не сте добре?!?! Ако е само сваляне качване без други ремонти е около 200 лева.  ;)

Неактивен wtf

  • Напредващ
  • ***
  • Публикации: 400
  • Двигател: 1.6
  • Модел: Coupe RD1 ('96-'99)
Абе какви 750, какви 500 бе? Не сте добре?!?! Ако е само сваляне качване без други ремонти е около 200 лева.  ;)

Ами да само за подмяна на двигател+ECU става дума, 200 лв ми се струва по-нормална цена може би малко повече.

Неактивен Spaidy

  • Пристрастен
  • ****
  • Публикации: 598
  • Двигател: 1.6
  • Местожителство: София
  • Модел: Coupe RD1 ('96-'99)
Абе брато 200 лева са 2ма човека по 50 лева на ден. Демек по 2 надници. Предния капак се сваля на 4 болта, вадиш всички букси и махаш тръбите на радяторите на климтика и радиатора за охлаждане. Имаш да свалиш 6 тампона, 4 на скоростната кутия и 2 на двигателя и вадиш с лебедка двигателя и скоростите. Инсталацията не се сменява!!! Ако купето на което махаш двигателя е с АБС няма смисъл да се маха! После има същата процедура, 6 тампона, 4 маркуча и една камара букси. екуто се сваля с 4 толта и 1 букса. Аджеба колко пари да вземе човек за тая работа. 2 дни са много време ако майсторите са кадърни и са го правили вече тоя номер.

Нямам лебедка иначе ако някой има нужда от тази услуга с удоволствие бих го направил с баща ми, той има достатъчно опит, а аз вече съм го правил веднъж и малко ми трява още.

Неактивен Deacon Frost

  • Пристрастен
  • ****
  • Публикации: 891
  • Почетен член
  • Двигател: 1.5GT
  • Местожителство: Варна
  • Модел: Scoupe MK2 ('93-'95)
Аз без лебетка съм го правил. Двама приятели, една ДЖилязна траба и пристягащи колани, съответно единия прикрепя двигателя да не рита много много другите двама с по един край на тръбата на рамо и "вдигай", по-бързо от лебедка става

Неактивен Spaidy

  • Пристрастен
  • ****
  • Публикации: 598
  • Двигател: 1.6
  • Местожителство: София
  • Модел: Coupe RD1 ('96-'99)
Фросте и аз съм го виждал тоя метод, но по - бързо от лебедка - да, да!

Неактивен Deacon Frost

  • Пристрастен
  • ****
  • Публикации: 891
  • Почетен член
  • Двигател: 1.5GT
  • Местожителство: Варна
  • Модел: Scoupe MK2 ('93-'95)
Ооооо Спайди повярвай ми, по-бързо е. Всичко като се приготви и тия двамата хамали, в случая бях аз и един приятел, вдигат и след 10 секунди точно почва да се крещи "По-бързо, мамка ти" или нещо от рода и щеш нещеш, тоя дето придържа с ръце и напасва на тампоните действа бързо, за 15-20 секунди си готов, после една почивка от половин час и готово. Не го казвам да се смеем, това е тествано и работи :cheezy:
 С лебедката едно такова мудно ми е, "ама дай сега насам, ама завърза ли добре, ама много луфт има тая лебедка, ама чакай сега леко леко сваляй внимателно" и т.н. и т.н.

Неактивен caesar

  • Модератор
  • Изпушил
  • ****
  • Публикации: 3 017
  • Член почетен
  • Двигател: 2.0
  • Местожителство: Варна
  • Модел: Coupe RD1 ('96-'99)
Нали така вдигахме и двигателя на Никито с тебе Фросте :)
2-3 пъти за по 2-3 мин и готово :)