Анкета

Кое е по удачно-ремонт на двигателя или друг двигател на старо?

ремонт
14 (87.5%)
двигател втора употреба
2 (12.5%)

Общ брой гласове: 16

Автор Тема: Моля за съвет  (Прочетена 1566 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен agrostarTopic starter

  • Активен новак
  • *
  • Публикации: 7
  • Двигател: 1.6
  • Местожителство: Пловдив
  • Модел: Coupe RD2 ('00-01)
Моля за съвет
« -: 29-01-2010, 09:30:12 »
А и имали някой на идея колко излиза ремонта на двигателя,ако все още не е умрял на цяло и в него има капла живот?
П.С.
Незнам дали тук трябва да задам тези въпроси,но все още съм нов тук.
Искрено се надявам да намеря нови приятели.
Благодаря Ви предварително

Неактивен stutsi

  • Пристрастен
  • ****
  • Публикации: 745
  • I.B.U.U. Hools
  • Двигател: 1.6
  • Местожителство: София
  • Модел: Coupe RD1 ('96-'99)
Re:Моля за съвет
« Отговор #1 -: 29-01-2010, 09:39:26 »
То зависи какво разбираш под ремонт.Ако искаш да правиш основен ремонт,демек да подменяш сегменти лагери  и т.н. към 1000 кинта някъде
Кажи какъв проблем ти прави защото може да излезе по тънко да не е за основен ремонт

Неактивен agrostarTopic starter

  • Активен новак
  • *
  • Публикации: 7
  • Двигател: 1.6
  • Местожителство: Пловдив
  • Модел: Coupe RD2 ('00-01)
Re:Моля за съвет
« Отговор #2 -: 29-01-2010, 09:45:26 »
Ами незнам от къде да започна-от ауспуха излиза дим все едно е кумин,като е запаля сутрин ,ако изгасне преди да е загряла повече няма палене,няма течове а бензинът ми изчезва(имам чувство,че излиза през ауспуха без да изгаря),от както смених маслото започна да трака като сушоар(може би клапани).Общо взето е това

Неактивен caesar

  • Модератор
  • Изпушил
  • ****
  • Публикации: 3 017
  • Член почетен
  • Двигател: 2.0
  • Местожителство: Варна
  • Модел: Coupe RD1 ('96-'99)
Re:Моля за съвет
« Отговор #3 -: 29-01-2010, 10:21:13 »
Според мен нещата са на кантар. Ако правиш двигателя наистина към 1000лв ще ти излезе, но ще го направиш кукличка.
Един втора ръка ще го вземеш за 300-400лв, оттам консумативи 200-300лв, пререгистрация - незнам колко и то става пак толкова.
Съвет - отиди в специализиран сервиз, ако си от София бягай в Колос, да ти кажат какво ще те посъветват те и колко ще ти излезе ремонта. Ако ще се сменят примерно сигменти, гумички, гарнитури, а бутала, клапани и тн са здрави - прави ремонта, поне знаеш, че ще имаш читав двигател.

Неактивен Delane

  • Пристрастен
  • ****
  • Публикации: 642
  • Хакуна Матата
  • Двигател: друг/other
  • Местожителство: София
  • Модел: друг/other
Re:Моля за съвет
« Отговор #4 -: 29-01-2010, 10:27:33 »
Ами незнам от къде да започна-от ауспуха излиза дим все едно е кумин,като е запаля сутрин ,ако изгасне преди да е загряла повече няма палене,няма течове а бензинът ми изчезва(имам чувство,че излиза през ауспуха без да изгаря),от както смених маслото започна да трака като сушоар(може би клапани).Общо взето е това

Привет колега...
Май наистина е сериозно положението при теб.
Това което описа е доста лошо...Не искам да съм черноглед и да те плаша но stutsi е прав...
Поне 1000лв ще ти трябват за да я поправиш.Ако имаш добър майстор който да я направи то ще си я караш още дълго след ремонта.
Това че пуши толкоз много значи че ти гори масло и то в големи количества.С какво масло си бил преди да го смениш че да е започнала да трака така?Ако е било 15W40 или повече то нарочно е сложено такова колкото да изкара колата още малко без да се ремонтира...Като са ти сменяли маслото най-вероятно са ти сложили 10W40 което е по каталог за Купе над 100хил(поне така помня ако се бъркам съжалявам) А това че трака 100% са хидравлични повдигачи...Тракат защото маслото не достига до тях защото се изгаря или защото маслената помпа не го подкачва до там което значи че и маслената помпа не ти държи налягане за да подкачи масло.А и въпросче - когато поработи колата спират ли да тракат?Това че колата пали все още е добре но щом изгасне и не пали то значи че двигателя няма компресия(на фона на това което си написал това ми е извода)
По отношение на бензина - да възможно е и това - да не изгаря.Той просто си преминава през горивната система и после отива в изпускателната.Така вместо да харчи 10 тя харчи 18(поне) на 100км
Съвета ми е такъв - Щом ще отваряш двигателя то поне и направи ремонта цялостен...
Ако можем да помогнем с друго кажи....Надявам се си прочел че пазаруваме от Колос(авточасти само за корейски автомобили) с 20% отстъпка.Същото важи и за сервиза Колос...
Успех :yes:

Неактивен stutsi

  • Пристрастен
  • ****
  • Публикации: 745
  • I.B.U.U. Hools
  • Двигател: 1.6
  • Местожителство: София
  • Модел: Coupe RD1 ('96-'99)
Re:Моля за съвет
« Отговор #5 -: 29-01-2010, 10:38:55 »
както ти писах и аз за паленето явно има проблем с компресията
А относо двигател 2 злоупотреба или ремонт аз бих го ремонтирал,защото после има да го караш дълго време,докато втората злоупотреба не се знае какво му е състоянието.Дали не е седял прекалено дълго без да работи и е запекло всичко.Да не стане да трябва после да си ремонтираш и него.
Въпроса е ремонта да се направи качественно,защото ако си оставят ръцете после има да береш ядове.Баща ми прави ремонт на една негова кола и бра много ядове още 2 пъти го отваряха и не можаха да го оправят

Неактивен Spaidy

  • Пристрастен
  • ****
  • Публикации: 598
  • Двигател: 1.6
  • Местожителство: София
  • Модел: Coupe RD1 ('96-'99)
Re:Моля за съвет
« Отговор #6 -: 29-01-2010, 11:16:30 »
Колега много лошо, но и такива неща се случват!
Направи си сметка с какъв бюджет разполагаш и ако решиш, че ти се дават 1200-1300 лева за основен ремонт направо го ремонтирай.
По най - прости сметки един основен ремонт излиза така, сегменти до 150 лева, биелни лагери около 50-60, комплекта гарнитури около 250 лева, шлайфане, напасване на клапани и смяна на гумички (това е ако нямаш криви клапани и не са за смяна повдигачи) ще ти излезне още около 350-450 лева зависи от това какво има да се прави по нея (може и повече да излезне), още, нови филтри, нов антифриз, ново масло и ако нямаш други сериозни повреди ще стъпиш на тая цена горе долу. Колегата БайТиМитьо беше си правил основен ремонт в колос за тия пари горе долу.

Според мен си вземи двигател втора употреба, но да е читав първо го провери искаи да ти го запалят, да го чуеш, гледай да е мръсен, а не да е мит за да видиш от къде е имало евентуално течове, ако ги е имало де. Ще ти излезне доста по - евтино и в същото време ще имаш двигател който можеш да разпродадеш на части и да си избиеш парите от двигателя който си закупил преди това.
« Последна редакция: 29-01-2010, 11:17:51 от Spaidy »

Неактивен agrostarTopic starter

  • Активен новак
  • *
  • Публикации: 7
  • Двигател: 1.6
  • Местожителство: Пловдив
  • Модел: Coupe RD2 ('00-01)
Re:Моля за съвет
« Отговор #7 -: 29-01-2010, 12:10:09 »
Благодаря на всички Ви,явно ще се дават пари.
Сега остава да намеря читав сервиз,защото при нас в Пловдив са малко марлячи.
А и последен въпрос-Какви кинти мога да и търся в това състояние?

Неактивен Spaidy

  • Пристрастен
  • ****
  • Публикации: 598
  • Двигател: 1.6
  • Местожителство: София
  • Модел: Coupe RD1 ('96-'99)
Re:Моля за съвет
« Отговор #8 -: 29-01-2010, 12:30:46 »
А и последен въпрос-Какви кинти мога да и търся в това състояние?

Зависи какво ниво на оборудване е самото купе, ходовата част в какво състояние е и какви забележки има по боята. Можеш да пуснеш в мобиле.бг и да разгледаш колко струват ориентировачно коли горе долу като твоята и да извадиш 1000 лева от това на което ти самия си я оценяваш заради двигателя.  :yes:

Неактивен agrostarTopic starter

  • Активен новак
  • *
  • Публикации: 7
  • Двигател: 1.6
  • Местожителство: Пловдив
  • Модел: Coupe RD2 ('00-01)
Re:Моля за съвет
« Отговор #9 -: 29-01-2010, 12:54:08 »
Има всички екстри(кожен салон,климатик,лети джанти,ел пакет,аербег,газова оредба,музиката е добра),по окачването няма забележки-всичко е бетон.Всичко и е платено за 2010г.+пълно каско.

Неактивен muncho_

  • Пристрастен
  • ****
  • Публикации: 769
  • Двигател: 2.0
  • Местожителство: София
  • Модел: Coupe RD1 ('96-'99)
Re:Моля за съвет
« Отговор #10 -: 03-02-2010, 09:52:32 »
Чукането може и да не е от повдигачи, а от лагери.При мен беше така, чуваше се като повдигач , но като влезнеш под колата си беше явно чукане от към картера.Само да добавя, че освен основни и биелни лагери има и аксиални.Също така може да се наложи шлайфане на вала около 60-80лв и подмяна на маслената помпа 150-200лева.

Неактивен agrostarTopic starter

  • Активен новак
  • *
  • Публикации: 7
  • Двигател: 1.6
  • Местожителство: Пловдив
  • Модел: Coupe RD2 ('00-01)
Re:Моля за съвет
« Отговор #11 -: 04-02-2010, 10:11:29 »
Благодаря за помоща,
а къде мога да наммеря свястен сервиз,за да се уточни точно какво е положението?